100 فاکتور مهم سئو (آپدیت 2018)

call_espinas
آموزش طراحی سایت

SEO-factor

100 فاکتور مهم رتبه بندی سایت

سئو جزء مسائلی که امروزه در کنار طراحی سایت و داشتن سایتی به روز و زیبا اهمیت دارد. اگر در مورد سئو سایت تحقیق کرده باشید و با آن آشنا شده باشید با صحبت های که در مورد 200 فاکتور سئو میزنند برخورد کرده اید!
فاکتور های که در مورد سئو وجود دارد منشاء گرفته از الگوریتم گوگل است که فاکتور ها ممکن است در یک دوره ای مهم و با به روز رسانی الگوریتم گوگل کم اهمیت و یا بی اهمیت شود.
در این مقاله سعی میکنم 100 فاکتور مهمی که برای گوگل بیشترین اهمیت دارد را به شما معرفی کنم. این نکته را هم فراموش نکنید که این فاکتور ها در کنار همدیگه اهمیت پیدا میکنند و رعایت کردن تنها تعدادی از آنها نمیتواند نتیجه صد درصد خوبی داشته باشد.
سعی میکنیم فاکتور های گفته شده را دسته بندی شده به شما ارائه دهیم که راحت تر بتوانید تشخیص دهید در کدام قسمت دچار مشکل هستید. پس با طراحی سایت پایگاه طراحی وب ایران همراه باشید:

SEO

SEO

فاکتور های که در مورد کل سایت و دامنه شما صدق میکند

1- زمان و عمر دامنه شما
2- کلمه کلیدی سایت شما بهتر است در دامنه باشد
3- میزان زمان انقضا دامنه شما
4- تاریخچه و زمان ثبت دامنه شما مهم است. اگر دامنه شما قبلا توسط افراد زیادی خریداری شده و دارای سایت ها با موضوعات مختلفی بوده است خوب نیست
5- کلمه کلیدی که میخواهید افراد در جستجو گوگل شما را پیدا کنند بهتر است دقیقا در نام دامنه شما باشد
6- همانطور که میدانید whois های که از سایت گرفته میشود به دو صورت عمومی و خصوصی است بهتر است شما whois دامنه را به صورت عمومی قرار دهید
7- پسوند دامنه شما اهمیت زیادی دارد. دامنه ir برای جستجو های گوگل داخل ایران است که یک سری از مسائل و مشکلات خاص خودش را دارد.
8- اعتبار دامنه شما در مرورگر هرچه بیشتر رتبه شما بهتر است
9- Trust rank و میزان رتبه اعتماد دامنه شما
10- عدم داشتن محتوای تکراری در سایت. برای گوگل خیلی مهم است که یک سایت دارای محتوای به روز و جدید باشد و از محتوای تکراری دوری کند. شاید یک سایت 1000 صفحه محتوا داشته باشد ولی برای گوگل این سایت بی ارزش است اگر دارای محتوای جدید نباشد.
11- یکی دیگر از مهمترین بخش ها قالب و ساختار سایت شما است. داشتن محتوا جدید و رتبه اعتماد بالا و … خوب است ولی تا وقتی که شما دارای ساختار استاندارد و قالب اختصاصی نباشید نمیتوانید رتبه مناسبی بگیرید. طراحی سایت یکی از اصولی ترین مسائل در سئو است. چیزی که خیلی از مواقع افراد از آن راحت میگذرند و آن را نادیده میگیرند. طراحی سایت حرفه ای و با قالب استاندارد و ریسپانسیو میتواند روی سئو شما تاثیر زیادی بگذارد

12- درجه به روز بودن سایت شما. این که شما روزانه یا هفتگی یا ماهانه … روی سایت مطالب جدید میگذارید اهمیت زیادی دارد. گوگل به سایت های پویا و به روز شده ارزش زیادی قائل است
13- سرعت سایت از دیگر فاکتور های مهم سئو است که قبلا به صورت مفصل درباره آن صحبت کرده ایم
14- داشتن نقشه سایت برای پیدا کردن موتور های جستجو گر. داشتن نقشه سایت میتواند به ایندکس سریعتر گوگل روی صفحات سایت شما کمک کند.
15- رتبه دامنه اصلی و یا همان صفحه اول سایت شما در گوگل
16- میزان ثبات هاست شما خیلی مهم است. این که هاست شما چه میزان پایداری و ثبات را دارد. در واقع باید تایم قطعی سایت شما خیلی کم و کوتاه باشد. هرچقدر این میزان افزایش پیدا کند سایت شما به عنوان سایت غیر قابل اعتماد معرفی میشود و مطمئنا سایتی که گوگل به آن اعتماد ندارد رتبه خوب یهم ندارد!

17- در سایت های فروشگاهی و یا سایت های پر بازدید بهتر است حتما دارای پروتکا امن ssl یا همان https باشند. مخصوصا که امروزه گوگل روی این موضوع تاکید بیشتری دارد
18- نداشتن عنوان های تکراری و یا حتی تگ های زیاد استفاده شده در سایت
19- داشتن صفحات تکراری با urlهای مختلف میتواند خیلی به ضرر سئو سایت شما باشد
20- قبلا گفتیم که داشتن نقشه سایت میتواند گوگل را برای ایندکس کردن صفحات جذب کند. حالا داشتن نقشه سایت مربوط به کاربران میتواند در جذب آن ها برای پیدا کردن راحت تر مطالب سایت و نگه داشتن بیشتر افراد در سایت کمک کند
21- سئو برای سایت مهم است ولی افراط در این کار یا همان بهینه سازی بیشتر از حد (over optimization) میتواند به ضرر شما تمام شود. پس در سئو سایت اعتدال را رعایت کنید
22- گوگل دارای یک سری از سرویس ها است مثل گوگل پلاس … که خب استفاده از آن ها و اتصال آن ها به سایت میتواند به سئو سایت شما خیلی کمک کند
23- سابقه پنالتی نداشتن یک سایت خیلی اهمیت دارد. شما هرچه روند طبیعی تری را طی کرده باشی و دچار پنالتی نشده باشی اعتبار بیشتری در گوگل پیدا میکنی و سایت قوی و با ثباتی به نظر میرسید. به همین علت است که توصیه میشود که حتما سئو شما دارای روند طبیعی باشد در غیر این صورت پنالتی شدن برای شما گران تمام میشود.
24- داشتن سابقه استفاده از تبلیغات گوگل برای گوگل یک فاکتور مهم محسوب میشود. این تبلیغات توسط خود گوگل انجام میشود پس طبیعی است که داشتن تبلیغات گوگلی بتواند رتبه شما را افزایش بدهد

SEO-factor

SEO-factor

فاکتور های مرتبط با محتوا و صفحات سایت

یکی دیگر از نکاتی که در سئو باید رعایت کرد نکات مرتبط با صفحات one page seo و محتوا content است. در ادامه با این بخش ها آشنا میشوید
1- محتوای سایت شما نباید کپی باشد و جدا از کپی نبودن باید غلط های املایی و نگارشی نداشته باشد تا بتواند مخاطبان خودش را جذب کند و بازدید زیادی داشته باشد
2- صفحات شما بهتر است به روز رسانی شوند. به روز رسانی یک صفحه برای گوگل به این معنی است که مطلب شما از لحاظ علمی و نگارشی در حال بهبود و گسترش است. پس تاریخ به روز رسانی اهمیت دارد
3- یک نکته ا ی وجود دارد این است که بهتر است کلمه کلیدی شما در عنوان مطالب یافت شود. این نکته را فراموش نکنید که این تکرار در عنوان نباید زیاد و غیر طبیعی باشد جوری که انگار شما دارید به اجبار کلمه کلیدی خودتان را در عناوین جایگذاری میکنید.
4- باید مطلب شما با کلمه کلیدی و عنوان مطلب شروع شود. به این معنا که عنوان سایت شما در خط اول مطلب شما یافت شود
5- بهتر است کلمه کلیدی شما در تگ های h1 h2 h3 یافت شود. این مورد هم مانند قرار گیری کلمه کلیدی در عنوان باید به صورت طبیعی باشد
6- یکی دیگر از واردی که خیلی اهمیت دارد میزان تراکم کلمه کلیدی شما در متن است. این که چه تعداد کلمه کلیدی در متن شما تکرار شود یک عدد مشخص نیست. معنی این مورد این است که تکرار یک کلمه در یک متن به نسب تکرار کلمات دیگر بیشتر باشد تا گوگل بتواند این کلمه را شاخص گذاری کند
7- کلمات کلیدی شما باید در توضیحات باشد. فراموش نکنید که meta صفحه شما معرفی کننده آن صفحه از سایت شما است پس باید دقیق و شفاف باشد
8- مطالب شما هر چقدر که طولانی تر و با اصول قواعد نگارشی خوب باشد بهتر است. ولی این موضوع را به خاطر بسپارید که داشتن متن های خیلی طولانی بدون تصویر و کپی به هیچ وجه نمیتواند به سئو سایت شما کمک کند تنها چیزی که مهم است مفید بودن و واقعی بودن مطالب شما است اگر این اصل را رعایت کردید طولانی تر بودن مطالب شما مزیت به حساب می آید.
9- هر صفحه از مطالب شما باید از نظر محتوایی به مطلب دیگر متفاوت باشد. در واقع نباید دارای مطالب تکراری باشید. به خاطر بسپارید داشتن تعداد مطالب کمتر ولی غنی تر بهتر از مطالب تکراری زیاد است
10- سرعت بارگذاری صفحات داخلی هم مثل صفحه اصلی مهم است
11- حتما در صفحات خودتان از چند رسانه ای استفاده کنید یعنی داشتن عکس و فیلم در سئو مطالب شما تاثیر خیلی خوبی دارد.
12- سعی کنید تا جایی که میشود از iframe داخل صفحات استفاده نکنید چون مفهوم این تگ برای ربات های گوگل محتوای کپی از سایت دیگری است
13- همانطور که گفتم برای مطالب خودتان از تصویر و فیلم استفاده کنید و این تصاویر باید دارای alt و title باشند این مورد به تشخیص موضوع صفحه شما به گوگل کمک میکند
14- سعی کنید کلمه کلیدی های خودتان را در چند خط اول موضوع بیان کنید تا به گوگل در همان خط های اول بگویید موضوع سایت شما چیست
15- اگر شما از مطالب آموزنده استفاده میکنید احتمالا از لینک های خرجی برای معرفی خیلی چیزها استفاده میکنید. هنگام استفاده از لینک های خارجی باید این مسئله را رعایت کنید که باید تعداد این لینک ها اصولی باشد چون اگر تعداد غیر طبیعی باشد گوگل سایت شما را مفید نمیداند و یک سایت تبلیغاتی میشوید. به سایت های که اعتبار کمتری دارند لینک nofollow بدهید . به سایت های با رتبه بالا لینک معمولی بدهید
16- لینک های داخلی هم اهمیت خیلی زیادی دارند. باید به تعداد لینک های داخلی هم توجه کنید. وجود لینک های داخلی با عنوان های مناسب میتواند به فهم گوگل در تشخیص نوع سایت شما و همچنین گردش کاربرانتان در سایت کمک کند
17- رنک صفحه های شما در گوگل هم اهمیت زیادی دارد که باید به آن توجه کرد
18- یکی از اصول مهم در سئو صفحات است. این که صفحات شما آیا استاندارد طراحی شده اند و اینکه دچار مشکل کد نویسی هستند یا نه…. تمامی این موارد جزء مسائل اصولی هر صفحه ای است که باید رعایت شود و داشتن طراحی سایت استاندارد از عوامل مهم سئواست تا مشکلات html و خطاه ای w3c نباشید
19- نشانی url شما هم کم اهمیت نیست و میتواند در سئو تاثیر خوبی داشته باشد. باید در انتخاب عنوان و آدرس url خودتاندر صفحات دقت کنید
20- هر مطلبی را در دسته مرتبط با خودش قرار دهید. سعی کنید مطالب سایت شما دسته بندی شده و دارای قواعد و قوانین باشند
21- هیچ وقت از روش های غیر طبیعی یا همان سئو سایه استفاده نکنید و تمام مراحل سئو شما طبیعی و درست باشد
22- حتما صفحات طراحی شما از نظر طراحی سایت اصولی باشند و ریسپانسیو بودن را رعایت کنند. شاید به نظر برسد که شما دارای یک سایت قدیمی هستید که از نظر گوگل دارای اعتبار بالایی هستید و تصمیم ندارید طراحی جدید روی سایت انجام دهید چون همیشه به شما گفتن تغییر در طراحی ممکن است شما را چند درجه پایین تر از جایی که الان هستید بیارد! ولی این نکته را فراموش نکنید که گوگل تصمیم دارد تمامی سایت های که ریسپانسیو و دارای نسخه موبایل نیستند را از سرچ خود حذف کند. پس بهتر است به جای نگه داشتن اعتباری که تا چند وقت دیگر از دست شما خارج میشود به فکر به روز رسانی سایت با تکنولوژی جدید باشید

فاکتورهای مهم سئو

فاکتورهای مهم سئو

فاکتور های مرتبط به طراحی سایت ui و ux

قبل از اینکه بخواهم در مورد موارد فاکتور های این بخش صحبت کنم باید توضیح بدهم که اصلا رابط کاربری و تجربه کاربری چه چیزی است؟
Ui میشود طراحی که شما در طراحی سایت خودتان دارید و نحوه چینش مطالب است و ux میشود حسی که کاربر از استفاده سایت دارد

  آموزش سئو (جلسه 8) : Off-Page Seo

1- نرخ ctr شما بر روی مطالب سایت شما. معنی ctr یا نرخ ورودی گوگل برای ورود به سایت شما از طریق گوگل است. این که چه تعداد ورودی از گوگل برای سایت شما با توجه به رتبه شما است مهم است. بیشتر بخواهم توضیح بدهم میشود : فرض کنید شما رتبه 5 در گوگل هستید و کلمه شما روزانه 10 بار سرچ میشود تعداد کلیک های شما در سایت 2بار است در این حالت نرخ کلیک شما برابر میشود با 20% است (یعنی 2کیلک از 10 بار جستجو کلمه کلیدی شما در گوگل). سایت های قدیمی معمولا ctr بالایی دارند چون افراد به آن ها علاقه دارند و بیشتر روی آن کلیک میکنند تا یک سایت جدید که اعتبار کمتری در بازدید کنند گان خودش دارد.

 

2- میزان ورود و خروج کاربران سایت شما و مدت زمانی که صرف سایت میکنند. این که میزان نرخ دفع بازدید شما یا همان bounce rate شما چقدر است و در مقابل آن میزان موندن بازدید کنند گان در سایت چه مقدار است خیلی اهمیت دارد. به صورت کل بخواهم در مورد این موضوع ساده صحبت کنم میشود : این که وقتی یک کاربر وارد سایت میشود چقدر در سایت باقی می ماند و گشت و گذرا میکند با اینکه افراد بعد از ورود سریع سایت را میبندند و احساس میکنند سایت به درد نخور است خیلی اهمیت دارد و هرچه میزان ماندگاری افراد در سایت بیشتر باشد بهتر است.

3- یک موضوع دیگر که در این بخش مطرح میشود میزان بازدید مستقیم از سایت است. بازدید مستقیم از سایت یعنی افراد به جای جستجو یک کلید واژه و آمدن در سایت شما مستقیم آدرس سایت شما را بزنند و پیگیری همیشگی سایت باشند. که این موضوع به قدمت و سابقه سایت و تعداد طرفدار های آن بستگی دارد

4- یک موضوع دیگر که در سایت ها مطرح میشود میزان نظرات و مشارکت کاربران در مطالبی که شما گذاشته اید است. برای گوگل کاملا قابل تشخیص است که چه نوشته های مربوط به کامنت ها و چه متن هایی مربوط به متن اصلی مطالب شما است. پس هر چقدر مطالب شما برای کاربران جذاب تر باشد میزان مشارکت و نظرات برای مطالب شما بیشتر است

5- قبلا گفتیمکه بهتر است تبلیغاتی که در سایت استفاده میکنید کم باشد. حالا در سطح صفحات داخلی هم بهتر است از هرگونه تبلیغ زیاد از حد خود داری کرد
فاکتورهای مرتبط با شبکه های اجتماعی یا همان smo

همان طور که میدانید سئو فقط مختص به صفحات و سایت شما نیست بلکه به فعالیت های شما در شبکه های اجتماعی هم مرتبط است. البته میتوانم بگویم که شبکه های اجتماعی نمیتوانند به صورت مستقیم در فاکتورهای سئو دخیل باشند ولی میتوانند به سئو کمک زیادی کنند.

این فاکتور ها مربوط به شبکه های اجتماعی با اهمیت بیشتر است:

1- داشتن گوگل پلاس میتواند به شما خیلی کمک کند در نتیجه : تعداد پلاس های گوگل پلاس برای شما مهم است

2- تعداد لایک های که در فیسبوک به مطالب شما که در فیسبوک به اشتراک گذاشته شده است میخورد

3- جدا از لایک ها تعداد share مطالب شما توسط کاربران اهمیت زیادی دارد پس بهتر است داخل تمام صفحات امکان اشتراک گذاری مطالب را داشته باشید

4- چون فیسبوک جزء شبکه های پر اهمیت از نظر گوگل است حتی کامنت هایی که در پست های به اشتراک گذاشته قرار میگیرد هم اهمیت دارد

5- شبکه اجتماعی بعدی توئیتر تر است که تعداد توئیت های آن میتواند به شما کمک کند

6- تعداد پین های که در پینترست است هم خالی از اهمیت نیست

7- میزان محبوبیت صفحه سایت شما در شبکه های اجتماعی هم نباید مورد بی توجهی صاحبان سایت قرار بگید

8- داخل سایت حتما شبکه های اجتماعی را قرار دهید و سایت خودتان را به این شبکه ها اتصال دهید

9- مطالب سایت را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا از آن شریق جذب مخاطب و محبوبیت برای خودتان جذب کنید

10- سعی کنید نویسندگان خودتان را به گوگل پلاس و یا باقی شبکه های اجتماعی که دارند اتصال دهید

فاکتورهای که به بک لینک شما ارتباط دارد و در رتبه بندی تاثیر گذار است

 

1- واضح ترین چیز در این بخش تعداد بک لینک های است که کار کرده اید

2- موضوع بعدی که مطرح میشود تعداد بیک لینک های است که شما برای هر دامنه داده اید

3- تعداد بک لینک های که داخلی کار شده اند هم مهم است

  آموزش سئو (جلسه 1) : سئو چیست ؟

4- تعداد بک های که از ip آدرس های مختلف داده اید

5- جدا از موارد فوق رنک بک لینک ها هم خالی از اهمیت نیست

6- این که دامنه بک لینک ها چه مقدار عمر دارند

7- لینک های نو فالو هم هم تاثیر گذار هستند و تعداد آن ها باید رعایت شود

8- این که چه تعداد لینک عکسی همراه با alt و بدون alt است

9- لینک های که از سایت های دولتی و آموزشی دارید. در مورد این بخش یک توضیح کوتاه بدهم. معمولا لینک های آموزشی و دولتی دارای اشتراک گذاری بالایی هستند و همچنین مخاطبان خیلی زیادی هم دارند اگر سعی کنید مطالب خودتان را در این سایت ها قرار دهید و به شما لینک کنند(که کار خیلی سخت و یا نشدنی است گاهی اوقات). داشتن چنین لینک های خیلی میتواند در افزایش سئو سایت شما کمک کند.

10- شما باید در سایت های که بک لینک میدهند تنوع بدهید. اگر تنها از سایت های وبلاگی و انجمنی لینک دارید بدانید که تاثیر خیلی ناچیزی برای سایت شما دارد. سعی کنید در سایت های خبری با ارزش بک لینک دهید

11- یک اصطلاحی وجود دارد به عنوان لینک های sitewide! حالا این که مفهوم این لینک ها چیست را با من همراه باشید: منظور از این لینک ها ، لینک های هستند که در تمامی صفحات سایت یافت میشوند مثل بخشای مثل header , footer که در تمامی صفحات یکسان است. البته نباید تصور کنید چون تبلیغ شما در تمامی صفحات است باعث میشود که رتبه خوبی بگیرید این جور لینک ها تنها بک لینک به حساب می آیند

12- بک لینک های شما استفاده میکنید بهتر است با موضوع سایت شما یکسان باشد و در واقع هرچقدر نزدیکتر باشد بهتر است. در ایده آل ترین حالت میتوان گفت کلمه کلیدی مشترک در صفحه ای که بک لینک داده اید باشد

13- یک نکته ای که خیلی از مواقع در مورد بک لینک رعایت نمیشود این است که در کنار بک لینک شما پر از کلمات و کلید واژه ها بی ارتباط وجود داشته باشد که نشان دهنده تبلغاتی بودن این لینک ها و لینک شما است. در واقع نشان میدهد بک لینک شما جنبه تبلیغاتی دارد

14- مکانی که برای بک لینک خود در نظر گرفته اید هم مهم است. برای گوگل لینک های که در وسط متن کار شده اند اهمیت بیشتری دارد. چون نشان دهنده این است که لینک شما به عنوان لینک مفید در وسط متن معرفی شده است

15- در بک لینک هایتان در نظر بگیرید هرچقدر لینک خارجی کمتری داشته باشند برای سئو شما بهتر است

16- استفاده از 301 ریدایرکت برای انجام تبلیغات و …. در سایت شما. حالا این که اصلا این ریدایرکت 301 چیست؟ انتقال همیشگی یک آدرس به آدرس دیگر. یک زمانی است که شما میخواهید بنر و تبلیغات روی یک دامنه دیگه داشته باشید که ریدایرکت شود روی دامنه اصلی یا میخواهید سایت را در چندتا دامنه بالا بیاورید که اصولی ترین راه آن ریدایرکت است به جای پارک سایت در دامنه دیگر. یا اگر صفحه ای را حذف میکنید بهتر است به جای اینکه خطای 404 مشاهده شود روی یک صفحه دیگر ریدایرکت شود. مهمترین دلیلی که از ریدایرکت استفاده میشود این است که اعتبار و رتبه سایت شما موقع انتقال دامنه و ریدایرکت شدن حفظ می شود علت این موضوع این است که خزنده های گوگل که مسئول بررسی سایت ها هستند وقتی یک صفحه را باز میکنند میبینند این صفحه به صفحه جدید ریدایرکت شده است بنابر این می آید کلیه اعتبار اون صفحه را به آدرس صفحه جدید منتقل میکنند. یک مقداری زمان میبرد تا تمامی صفحات ایندکس شده شما در صفحه گوگل به آدرس جدید ریدایرکت شود

17- لینک های دریافتی را به صورت تدریجی دریافت کنید به جای اینکه صد تا لینک در یک روز داشته باشید.

18- اصلا از تبادل لینک استفاده نکنید. این روش یک روش منسوخ شده است که دیگر در سئو امروزی کاربردی ندارد

19- مطئنن لینک از سایت های مشهور و با رتبه بالا میتواند به سئو سایت شما خیلی کمک کند که البته نباید این موضوع را فراموش کرد که لینک از همچین سایتی یک مقداری غیر ممکن است

20- اگر بتوانید در سایت های دایرکتوری لینک بدهید خیلی خوب است به عنوان مثال سایت dmoz ولی همچین سایت های تقریبا گرفتن لینک یا خیلی دیر امکان پذیر است یا ممکن نیست

21- اینکه شما در چه صفحه ای دارید لینک میدهید هم مهم است. صفحه ای که دارید لینک میدهید باید از نظر محتوا و کیفیت خوب باشند.

22- یادتان باشد هیچ وقت از سایت های ضعیف و یا پنالتی شده بک لینک نگیرید چون شما را هم با خودشان به ته چاه میفرستند و راه برگشت برای شما هم سخت میشود

23- یکی از فاکتورهای مهم در بک لینک نوع دامنه و پسوند آن است. این که شما از سایت های با دامنه ir بک لینک میگیرید به این معنا است که محتوای سایت شما فارسی است و این موضوع باعث میشود که رتبه شما در جستجو فارسی بهتر شود

24- این که مکان سایت شما کجا است هم مهم است. به این معنی که بک لینکی که شما از یک سایت میگیرد اینکه هاست آن کجا است هم تاثیر گذار است

25- حواستان باشد که بک لینکی که شما ایجاد میکنید باید کاملا طبیعی باشد و این نحو باشد توسط وبمستران هر سایت ایجاد شود

26- بک لینک ایجاد شده باید از نظر محتوا و موضوع با شما هماهنگ باشد

27- این که سایت شما چه تعداد بک لینک حذف شده دارد هم اهمیت دارد

28- لطفا از روش های کلاه سیاه و غیر طبیعی برای سئو و بک لینک استفاده نکنید چون دیر یا زود گوگل متوجه این موضوع میشود و به جای رتبه گرفتن در گوگل پنالتی میشوید.

29- یک موضوع مهم دیگر در بک لینک ها زمان ماندگاری بک لینک است که بهتر است طولانی مدت باشد

 

جمع بندی و فاکتورهای دیگر

تعدادی فاکتور در بالا گفتیم و آن ها را دسته بندی کردیم. در انتها تعدادی از فاکتورها که در بخش های قبلی نمی گنجد را مطرح میکنیم. با طراحی سایت پایگاه طراحی وب ایران همراه باشید:

1- یک موقع است که شرکتی به جای اینکه تولید محتوا کند سعی در کپی رایت کردن مطالب و تولید محتوای بیشتر برای سایت خودش میکند بدون اینکه حق کپی رایت را رعایت کند و اگر گوگل متوجه این موضوع شود صفحات شما را از نتایج گوگل حذف میکند چون برای گوگل این کار تخلف به حساب می آید

2- اگر سایت شما برندیگ شده باشد و در واقع شما در بخش برندینگ انقدر خوب عمل کرده باشید که افراد در گوگل نام برند شما را جستجو کنند مطمئن باشید از نظر گوگل شما یکی از بهترین سایت ها به حساب می آیید.

3- یک موقع است که نام شما در خیلی از سایت ها یافت میشود که این موضوع هم برمیگردد به برندینگی که کار کرده اید. که معنی این اتفاق این است که شما انقدر برند معروفی هستید که سایت های دیگر به صورت رایگان شما را به مخاطبان خودش ارائه میکند

4- در مقالات قبلی به شما در باره خوراک ها و rss توضیح دادم و گفتم که چه امکاناتی را به مخاطبان شما ارائه میکند. هرچه تعداد مخاطبانی که از خوراک استفاده میکنند بیشتر باشد برای سئو سایت شما هم بهتر است.

5- یک موضوع خیلی مهمی که در سئو وجود دارد میزان سختی کلمه کلیدی شما است که باید در سئو به آن اهمیت داد. خیلی از مواقع افراد فقط به این فکر هستند که نفرات اول جستجو گوگل در کلمات کلیدی خودشان باشند بدون این که در نظر بگیرند گوگل به همین راحتی در بین کلمات سخت شما را بالا نمی آورد مگر این که مطمئن باشد سایت شما از سایت هایی که بالا هستند بهتر است که خب همین موضوع نیاز به کار چندین ماه و اصولی دارد که به همین راحتی ها امکان پذیر نیست

Post Views: 383

پایگاه طراحی وب ایران

بدون دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انکر تکست چیست؟ انواع انکر تکست
آموزش طراحی سایت
انکرتکست چیست؟

زمانی که به دنبال مفاهیم سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت هستید. احتمالاً عبارت انکر تکست را شنیده‌اید. سایت های مختلفی که در زمینه‌ی سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت فعالیت می‌کنند. انکر تکست را به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین موارد چک لیست سئو در رتبه‌بندی وب‌سایت در نظر می‌گیرند.  همان‌طور که انکر تکست …

چگونه کد را در سایت وردپرس نمایش دهید؟
آموزش طراحی سایت
چگونه کد را در سایت وردپرس نمایش دهید؟

  چگونه کد را در سایت وردپرس نمایش دهید؟ امروز در این مقاله طراحی سایت پایگاه طراحی وب ایران وب می خواهیم در مورد چگونه کد را در سایت وردپرس نمایش دهید؟ توضیحاتی دهیم. در طراحی سایت یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید در سایت وردپرسی انجام دهید …

اجازه دادن به کاربران برای ارسال نوشته
آموزش طراحی سایت
اجازه دادن به کاربران برای ارسال نوشته

اجازه دادن به کاربران برای ارسال نوشته اجازه دادن به کاربران برای ارسال نوشته به چه صورت است ؟ در این مقاله طراحی سایت می خواهیم در مورد اجازه دادن به کاربران برای ارسال نوشته برای شما عزیزان توضیحاتی دهیم. برای طراحی سایت می توانید از روش های زیر برای …